Læs mere om levering
Vælg den levering der passer dig
Klik & Hent
Du kan bestille de varer du ønsker online og få dem leveret til nærmeste My home Møbler butik - se alle butikker her .
Du vil blive kontaktet af butikken, så snart dine varer er klar til afhentning.
Post nr. 0900-5999
Levering fra centrallager til My Home Møbler butik.
3-7 hverdage (vi ringer til dig når varen er klar til afhentning)
Post nr. 6000-9999
Levering fra Centrallager til My Home Møbler butik.
3-6 hverdage (vi ringer til dig når varen er klar til afhentning)
Pris: 0,- kr. / Gratis
Kantstenslevering
Levering sker ved kantstenen eller, hvor bilen nemt kan holde ved boligen.
Chaufføren stiller møblerne ved bilen, hvorfra du selv skal få dem ind i boligen, uden chaufførens hjælp.
Post nr. 0900-5999
Leveres direkte hjem til dig fra centrallager (til kantsten)
4-5 hverdage (vi ringer til dig og aftaler leveringstidspunkt)
Post nr. 6000-9999
Leveres direkte hjem til dig fra centrallager ( til kantsten)
2-3 hverdage (vi ringer til dig og aftaler leveringstidspunkt)
Pris: 349,- kr.
Levering i første rum med 1 mand
Levering foregår med en mand i bilen, der hjælper dig med, at bære varerne til første fremkommenlig rum i din bolig. Det er My Home og vognmanden uvedkommende, hvis varerne ikke kan komme ind i din bolig på almindelig vis gennem døre uden af og demontering af enhver art.
Hvis du har sarte gulve/tæpper vil det være en god ide, at afdække dem, da chaufførens fodtøj kan være snavset. (Chaufføren må ikke stille fodtøjet jvf. AT arbejdesmiljøbeskyttelses regler). Sker der skader i hjemmet SKAL chaufføren informeres, inden han forlader boligen.
Post nr. 0900-5999
Leveres direkte hjem til dig fra centrallager (indbæring)
4-5 hverdage (vi ringer til dig og aftaler leveringstidspunkt)
Post nr. 6000-9999
Leveres direkte hjem til dig ( indbæring)
2-3 hverdage (vi ringer til dig og aftaler leveringstidspunkt)
Pris: 649,- kr.
Levering med 2 mænd
Levering foregår med to mænd i bilen, der bærer varerne hen til det sted i boligen du ønsker, såfremt det er let fremkommeligt i boligen. Det er My Home og vognmanden uvedkommende, hvis varerne ikke kan komme ind i din bolig på almindelig vis, gennem døre uden af og demontering af enhver art.
Hvis du har sarte gulve/tæpper vil det være en god ide, at afdække dem da chaufførens fodtøj kan være snavset. (Chaufføren må ikke stille fodtøjet jvf. AT arbejdesmiljøbeskyttelses regler). Sker der skader i hjemmet SKAL chaufføren informeres inden han forlader boligen.
Post nr. 0900-5999
Leveres direkte hjem til dig fra centrallager (indbæring)
4-5 hverdage (vi ringer til dig og aftaler leveringstidspunkt)
Post nr. 6000-9999
Leveres direkte hjem til dig fra centrallager ( indbæring)
2-3 hverdage (vi ringer til dig og aftaler leveringstidspunkt)
Pris: 949,- kr.
Informationer vedr. alle leveringstyper
Kontrol af møbler
Det er vigtigt at du gennemgår møblerne ved modtagelsen, og sikrer at der ikke er skader på emballagen. Hvis der opdages skader på emballagen, så tjek området på møblet grundigt for skader sammen med chaufføren.
Få chaufføren til at notere evt. skader på din kvittering, samt på chaufførens fragtbrev. Så finder My Home og chaufføren en løsning på dette.
Leveringstidspunkt
Chaufføren ringer ca. 30 min. før ankomst på den aftalte leverings- dato og tidsrum, som fremgår af din ordre bekræftelse.
Det er på dit eget ansvar, at møblerne kan komme ind i dit hjem. (f.eks. en meget stor sofa).
Levering til ikke-brofaste øer (GÆLDER IKKE BORNHOLM)
My Home kan desværre ikke levere møbler til ikke-brofaste øer ”undtagen Bornholm”. Levering vil i disse tilfælde ske til nærmeste havn på fastlandet.